Logo

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

PÉLY

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Pély-Tiszatáj Agrár Zrt. (cégnév) (székhely: 3381 Pély, Fő út 163.; cégjegyzékszám: 10-10-020196; adószám: 11886819-2-10), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

  1. Szerződő Felek

Az ÁSZF az alábbi Felek között jön létre határozatlan időre:

  1. Szolgáltató: 

Név: Pély-Tiszatáj Agrár Zrt.
Székhely: 3381 Pély, Fő út 163.
Képviselője: Balázs Nóra
Cégjegyzékszám: 10-10-020196

Adószám: 11886819-2-10
Bankszámlaszám: 10403507-35000754-00000000
Telefonszám: +36 36 469 933
E-mail: tiszatajzrt@gmail.com
Weboldal: www.alakorteszta.hu
a továbbiakban, mint Szolgáltató

A tárhelyszolgáltató adatai:

Név: WebSite NetSolution Media Zrt.
Székhely: 1113 Budapest, Nagyszőlős u. 11-15.
Elérhetőség: +36 70 333 1001 ; peter@website.hu

1.2. Megrendelő:

Az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát, és e felületen keresztül árut, szolgáltatást rendel, vásárol. (A továbbiakban, mint Megrendelő.) Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

2. Vonatkozó jogszabályok:

– a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;

– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;

– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet;

– a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadóak.

3. Az ÁSZF tárgyi, területi és időbeli hatálya

a) Tárgyi hatály

Az ÁSZF kiterjed:

– minden olyan “elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra”, amelyet a Szolgáltató a webáruházon keresztül nyújt a Megrendelők részére;

– valamint ehhez kapcsolódóan a Szolgáltató és Megrendelő jogaira, kötelezettségeire,
– továbbá a Webáruház működésének minden lényeges paraméterére.

b) Területi hatály

Szolgáltató a szolgáltatást kizárólag Magyarországon nyújtja és kizárólag a webáruház internetes oldalán keresztül leadott, szállítási címként Magyarország területére címzett megrendeléseket fogadja el. Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő megrendelések automatikusan érvénytelennek minősülnek és törlésre kerülnek.

c) Időbeli hatály

Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szolgáltató által a webáruház honlapján nyilvánosságra hozatalától, annak “közzétételétől” hatályos, és annak Szolgáltató általi visszavonásáig, avagy az ÁSZF következő módosításáig érvényes. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

4. Az ÁSZF elfogadása a Megrendelő részéről

Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház honlapján regisztráltatja magát, és az ÁSZF megismeréséről, elfogadásáról akként nyilatkozik, hogy az internetes felületen erre megjelölt rubrikát bejelöli.

5. A Webáruház-szolgáltatás igénybevétele

5.1. A regisztrációhoz szükséges adatok:

Magánszemély esetén:

Élő és érvényes e-mail cím
Jelszó
Jelszó (újra)
A vásárló vezeték- és keresztneve neve
A vásárló szállítási címe
A vásárló számlázási címe
A vásárló telefonszáma


Jogi személy esetén:
Kapcsolattartó neve
Kapcsolattartó e-mail cím, telefonszám
Jelszó
Jelszó újra
Szállítási címe
Számlázási címe
Adószám


5.2. A rendeléshez szükséges további adatok:
– Szállítás módja
– Fizetés módja

5.3. A szolgáltatás igénybevétele

5.3.1. A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges a www.alakorteszta.hu weboldalon, más formátumban leadott megrendeléseket Szolgáltató nem fogad el.


5.3.2. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza, azonban nem tartalmazza a házhozszállítás és az utánvétel díját.
 

5.3.3. Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor Szolgáltató nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a szerződéstől. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
 

5.3.4. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

5.3.5. A termékekhez tartozó termékleírások pontatlanságáért, téves információért vagy elírásért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
 

5.3.6. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a megrendelt termék a Megrendelő saját céljaira (általa elgondold célra) felhasználható-e. A Megrendelő kötelessége megvizsgálni azt, hogy a termék a saját felhasználási céljainak megfelel-e vagy sem.

5.3.7. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, indoklás nélkül. Ebben az esetben Megrendelő elállhat a szerződéstől.

5.3.8. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli.

6. A szerződés létrejötte

6.1 Általános jellemzők:

A szerződés a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban történő vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelés akkor jön létre, amikor a Megrendelő a megrendelést végső formájában jóváhagyja, az internetes felületen a Szolgáltató részére elküldi, és a Szolgáltató a Megrendelő részére a megrendelés adatait a regisztrált e-mail címre küldött elektronikus levélben a megrendelés megerősítése céljából azonosíthatóan visszaigazolja. A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságának vagy értelmezhetetlenségének ellenőrzése során, a megrendelés adatait törölje, és a feladott megrendelést érvénytelennek minősítse. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, nem tárolja.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

6.2 Regisztráció:

A Megrendelő a Webáruház-regisztráció során adatai megadása, valamint az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után rendelkezik a rendelés leadásának technikai lehetőségével, vásárolhat a termékkínálatból. A Megrendelő a termékkínálatból a webáruház felületén bejelentkezés nélkül is szabadon válogathat, azonban terméket kosarába helyezni, kizárólag bejelentkezés után tud.

6.3. A vásárlás, megrendelés menete:

  • Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
  • Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
  • Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
  • Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez Megrendelő a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint.
  • Megrendelő kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot
    1. Szállítási módok: személyes átvétel, MPL házhozszállítás
    2. Fizetési módok: Előre utalás, Utánvétel, Online bankkártyás fizetés – Barion
      1. Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Megrendelő a megrendelés végösszegét a futárnak készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel teljesítse a megrendelt termék(ek) átvételekor.
      2. Átutalással: Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Megrendelő jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
      3. Online fizetés bankkártyával – Barion: Webáruházunk a Barion Payment Zrt által üzemeltetett Barion Smart Gateway kártyás fizetési rendszert használja, így a megrendelt termékek, valamint a szállítási költség ellenértékét akár online is kifizetheti a szükséges bankkártya adatok megadása után. A megrendelés végén a Webáruházunk át fogja irányítani Önt a Barion biztonságos felületére, ahol az alábbi adatokat kell megadni a sikeres fizetéshez: Kártyán levő név, kártyaszám, lejárat, biztonsági kód. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Ha az adatok pontosak és a számlán van megfelelő fedezet, akkor a sikeres tranzakció után visszajut a Webáruház oldalára. Mindenről természetesen tájékoztató e-mailt is fog kapni.
    3. Fizetési feltételek: A Futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad. Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a Futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el! A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét Megrendelő megtagadja, Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján

6. 4. Szállítás, szállítási költség:  A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A termék általában várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon vagy e-mailcímen (+36 36 469 933 vagy tiszatajzrt@gmail.com), illetve a futárszolgálat által kapott értesítő e-mailben.

Szállítási költségek:

Háztól-házig szállítás Szállítás bruttó ára
MPL házhozszállítás 2 kg-ig 1550.-Ft
MPL házhozszállítás 5 kg-ig 1760.-Ft
MPL Házhozszállítás 10 kg-ig 1870.-Ft
MPL házhozszállítás 20 kg-ig 2080.-Ft
MPL Expressz 2 kg-ig 1790.-Ft
MPL Expressz 5 kg-ig 1970.- Ft
MPL Expressz 10 kg-ig 2090.-Ft
MPL Expressz 20 kg-ig 2510.-Ft
  • Utánvéttel: szállítási ksg + 630,- Ft
  • Személyes átvétellel: 0.- Ft

Sikertelen kézbesítés esetén: általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a Szolgáltató minden esetben érvénytelennek nyilvánítja és törli.

6.5. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

6.6. Az adatok megadását követően Megrendelő a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

6.7. Megrendelő a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. 

6.8. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés során a Megrendelőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

6.9. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

6.10. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Megrendelőt a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

7.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

7.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 14 munkanapon belül.

7.3. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Megrendelő rendelkezésére bocsátani a dolgot.

7.4. A Szolgáltató késedelme esetén a Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni.

7.5. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

8. A Megrendelő jogai, kötelezettségei

8.1. Az elállás joga

Megrendelő a vásárlástól, a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül – figyelemmel a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20-22. §-ára – indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban a Megrendelő nevének feltüntetésével Megrendelő saját költségén kell a Szolgáltató címére (Pély-Tiszatáj Agrár Zrt. 3381 Pély, Fő út 163.) visszajuttatnia. Szolgáltató a Megrendelő által kifizetett vételárat az elállást követő 14 napon belül visszatéríti. (Nyilatkozat elállásról nyomtatvány minta mellékletben található.)

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Megrendelőnek kell viselnie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség. Szolgáltató a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tart.


A Megrendelő, elállás esetén, a csomagot haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles visszajuttatni Szolgáltató részére.

A Szolgáltató kizárólag teljesen sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és minőségében, értékében megtartott, nem csökkent termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat.

Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette.

Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék esetében, amely a személyéhez kötött, illetve amelyet a Megrendelő utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, szereztek be, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, vagy gyorsan romlandó.

Megrendelő szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  1. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  4. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Megrendelő rendelését egyszerűen, kötelezettség nélkül lemondhatja Szolgáltató elérhetőségein keresztül mindaddig, amíg csomagját Szolgáltató át nem adja a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.

Az itt nem szabályozott kérdésekre az új Polgári Törvénykönyv, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

8.2. A Szolgáltató esetleges kára

Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt vagy az elállás miatti visszaszállítás során következett be, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a Megrendelőtől.

8.3. Szavatosság

A megrendelt termékekre az új Ptk. 6:159. § szabályai szerint Szolgáltató szavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén Megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja Szolgáltatót. Hibás teljesítés esetén a megrendelést az új Ptk. 6:159. § meghatározott szavatossági sorrend szerint Szolgáltató: – elsősorban kicseréli – ha a cserére nincs mód, úgy Megrendelő választása szerint árengedményt ad, vagy Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.
Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.

  
9. Panaszkezelés

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi elérhetőségenen terjesztheti elő:

  • Telefon: +36 36 469 933
  • E-mail: tiszatajzrt@gmail.com
  • Postai cím: Pély-Tiszatáj Agrár Zrt. 3381 Pély, Fő út 163.

 Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. 

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

  • A Megrendelő panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint , illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A http://jarasinfo.gov.hu
  • A Megrendelőnek panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

10. Adatvédelem, adatbiztonság
 

Adatvédelmi nyilatkozat:

A Szolgáltató a regisztráció során megadott személyes adatokat a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló, 2016. április 27-i 2016/679 európai parlament és tanács (általános adatvédelmi rendelet – GDPR), valamint az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben meghatározott feltételek szerint kezeli. Ennek megfelelően a regisztráció során megadott személyes adatok kezelésére a Megrendelők előzetes tájékoztatáson alapuló, önkéntes, kifejezett hozzájárulása alapján kerül sor (adatkezelés jogalapja).

A Szolgáltató az adatokat kizárólag a Webáruház szolgáltatásának igénybevételéhez kapcsolódó rendelési célra használja fel, illetve a Megrendelő kifejezett hozzájárulásával a Szolgáltató saját promóciós, reklám, elektronikus reklám kampányainak keretében küldött hírlevél szolgáltatáshoz (adatkezelési célok).


A Szolgáltató a Megrendelő személyes adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve Szállítók.


Megrendelő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. Mivel a jelenlegi körülmények között világszerte az interneten keresztül történő adatátvitel jelentős része titkosítás nélkül zajlik, így Szolgáltató sem vállalhat garanciát arra, hogy az adatok szerverre való elküldése során az adatokhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá.


Megrendelő a Regisztráció gomb megnyomásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, az Adatvédelmi tájékoztató elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el.

11. Záró rendelkezések

11.1. A szerződés megszűnése

Megrendelő bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, amelyet a Szolgáltató a Megrendelő személyazonosságának igazolása után tudomásul vesz, és a Megrendelő Webáruház-használati lehetőségét megszünteti, regisztrációját törli. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Megrendelő jelen ÁSZF rendelkezéseit nem tartja be, a szerződést egyoldalúan felmondja. Szolgáltató felhívja Megrendelő figyelmét, hogy a szerződés megszűnése után is tárolja a Megrendelő korábbi megrendeléseit és a kiállított adóügyi bizonylatokat, számlákat, amelyen Megrendelő adatai szerepelnek. Tekintettel az adóügyi jogszabályok előírásaira.

11.2. Felelősség

Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel Megrendelő gondoskodik jelszava megfelelő titokban tartásáról. Megrendelő ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. Ennek bizonyítása Megrendelő feladata.